Bonţe tăcutul

Şi iată că a venit timpul să aflaţi şi finalul poveştii – aici

Incă mă întreb de ce sunt atât de puţini cei care au încercat să dea răspunsul?! Dar… în fine… nu mai contează!

2 răspunsuri

  1. Nu stiu de ce, dar in timp ce am citit aceste 3 randuri mi s-a format in minte o analogie cu povestea celor 4 copii de la masa de Pesah.

    Poate initial povestea era vazuta de multi ca o poveste despre modestie si bunatate neconditionata. Pe Bonte, eu personal, nu il privesc nicidecum ca pe un exemplu, ci din contra.Il vad intr-un mod destul de trist si anume ca fiind cel de-a patrulea copil : cel care nu stie sa intrebe (sau mai exact sa ceara – in cazul de fata)

    Dar, si mai trist este ca, avem si un al cincilea „copil” care e intr-o stare chiar mai deprimanta decat Bonte… cel care nici macar nu mai e la masa… Si mi-am pus instinctiv o serie de intrebari: „de ce nu mai e la masa? sau din cauza cui?”, „Cine si unde a gresit?”si intrebarea pe care o consideram cea mai importanta: „Ce putem noi face pentru a-l aduce inapoi?” Totusi am omis exact esentialul si, fara el, toate celelalte intrebari nu mai au nici o valoare: „Oare copilul inca mai vrea sa fie acolo?”

  2. Care este povestea celor patru copii de la masa de Pesah?!

Lasă un răspuns

