Rezervatia Blogosferei (arie aproximativ protejata)

         Destinat celor care scriu sub zodia lui „Ce poti face cand nu ai ce face”!!!

Având în vedere răspândirea trolilor în blogosferă, precum şi înclinaţia mea naturală spre realizarea de fapte bune 😉 , am decis să le creez un mediu propice, o mică rezervaţie naturală.

Drept urmare, institui această pagină, destinată tuturor refulărilor, atacurilor, ironiilor nesărate, discutatului pe lângă subiect, vorbitului în afara paharului, filozofatului asupra inefabilităţii castraveţilor muraţi, precum şi a tuturor formelor de manifestare specifice unora din persoanele cu prea mult timp liber şi obstinaţie, dar cu prea puţin discernământ.

Această decizie a fost luată ca urmare a studierii siderate a sistemului evolutiv al trolilor, pe care îl puteţi admira în toată splendoarea sa aici

Orice mică donaţie de spaţiu virtual destinată prezervării şi studierii acestor specii este binevenită, iar dumneavoastră veţi fi menţionaţi la loc de onoare în blogroll 🙂

Astfel lansez campania „Nu banaţi trolii! Şi ei sunt ai noştri!” 😛

16 răspunsuri

  1. Va multumesc pentru ideea ce mi-ati oferit-o.
    Mi-am creat si eu propriul blog.
    http://antonesi.wordpress.com/
    Aici veti gasi raspuns la multe din intrebarile ce va macina.
    Sper sa mi fiti un cititor fidel cum v-am fost si eu.
    Va astept cu interes commenturile si primul post va are drept personaj central.
    O zi excelenta.

  2. Ma tem ca nu ati inteles. Nu ma intereseaza deloc persoana dumneavoastra, si cu atat mai putin sa ma macine intrebari. Consider doar ca inainte de a cere cuiva sa-si decline identitatea si cartea de vizita, trebuie sa faci si tu acelasi lucru.
    Cat despre vizitele pe blogul dumneavoastra, daca acesta va contine subiecte interesante pentru mine, probabil ca il voi vizita. Iar daca nu, nu (ca-n bancul cu Ivan Ivanovici)!!!
    PS. Sper ca ati avut o nastere usoara 😉

  3. fiecare intelege ce vrea…
    Imitand un mare politician, inca in viata, pot spune ca „trolii e si ei oameni”.. deci trebuie respectati

  4. ariciule, daca vrei sa afli gandurile mele despre trolli te invit pe blogul meu http://cristianlucaci.wordpress.com/2007/10/26/cand-tot-ce-tii-in-mana-este-un-ciocan/
    sunt de acord ca sunt ai nostri, dar nu dintre noi. 🙂

  5. Parerea mea este ca s-a descis un fel de zoo la dvs. pe blog si dvs primata sefa. Cred ca din cauza dsoarei M ati intrat intr – o lume a copilariei , ca sa fiti la nivelul ei de gandire.

    Petrecere frumoasa in aceasta lume minunata a copilariei cu troli, hary potter ….. .

    PS: Copii sunt inoncenti.

    Sper ca o sa posatati ce am de spus , sau intra iar filtrul dictat de zilele comunste.

  6. Iubite Domnule Justitiar,

    Nu stiu de ce va faceti griji in privinta aparitiei commentului. Pana acum nu am oprit nici un comment de-al dumneavoastra, eventual v-am cenzurat 3-4 cuvinte care reprezentau un atac la adresa cate unuia din ceilalti co-scriitori pe blog. Dar… va inteleg tendinta de atribui celorlalti mentalitatea care va este specifica. E atat de „comunist” sa decretezi ca „cine nu e cu mine e impotriva mea” si, implicit, rau. Spune-ti-mi, domnule Justitiar, exista cineva mai bun, mai curat, mai pur decat dumneavoastra?
    In al doilea rand, acest spatiu (asa cum ati citit -daca ati citit postul) va este destinat.
    Suportandu-va eu micile dejectii verbale pe care le doriti atat de veninoase, dar nu sunt decat un biet miorlait benign, sper sa asanez un pic restul blogosferei de o mata care se crede tigru.
    Manifestati-va cum considerati de cuviinta. De mult am incetat sa ma mai astept de la dumneavoastra de decenta, urbanitate si gandire logica.
    Cat despre lumea copilariei si nivele de gandire… eu unul ma bucur ca am reusit sa-mi pastrez macar o mica parte din bucuria specifica acelei varste.
    Din pacate pentru dumneavoastra, „trol” sau „troll” este denumirea specifica tuturor forumurilor pentru persoane care nu fac altceva decat sa polueze discutiile. Exact ceea ce faceti si dumneavoastra, stimate domn. Dar se pare ca pana si „cultura de net” va este straina.
    Va urez mult succes in lumea dumneavoastra plina de maturitate si intransigenta dar, vai, lipsita de basme.
    Va mai astept pe aici. Sunt aproape sigur ca veti reveni. La urma urmelor, din moment ce deja ati simtit ca locul dumneavoastra este in ceea ce numiti „Zoo”, sper ca nu ne veti priva de existenta dumneavoastra ca exponat principal.

  7. Dl. K, nu stiu daca sa va consider erudit sau un om al „subculturii de net” . Credeam ca DEX ul pe care dvs il citati asa de des , va este ca o carte de capatai.
    Va las aici un link foarte util atunci cand nu aveti DEX ul la indemana : http://dexonline.ro/search.php?cuv=trol. Poate fi folosit de oricine.
    Va rog ca in meseria dvs. sa folositi cuvinte acceptate de DEX si nu cuvinte ale vietii suburbane , cuvinte din
    „retea” care si ele au aparut dataorita unor minti dominate de : hary potter, roma …. . La dvs. totusi eu aveam unele asteptari , dar vad ca nu este asa. Va rog sa nu le impartasiti mai departe in domeniul dvs.

    Va raspund si laintrebarea dvs. : „Spune-ti-mi, domnule Justitiar, exista cineva mai bun, mai curat, mai pur decat dumneavoastra?”
    Raspuns : Da , Dunnezeu si Isus Cristos ,daca ati auzit de ei.

  8. Domnul cu DEX-ul, copiii nu copii… ;)) ( „PS: Copii sunt inoncenti.” ) Sa zicem ca ati gresit nu ca habar nu aveti. Ah si inca ceva. Nu e cazul sa va comparati cu DIVINITATEA. Si nu e cazul sa-i dati lectii Dl.K. Nu sunteti in masura. cenzurat. In ceea ce priveste faptul ca Dl. K ar putea avea ceva cu Domnisoara M, nu vad care ar fi problema dumnevoastra? Poate imi explicati si mie.

  9. Just A , cred ca esti foarte departe de acest blog. Prin logica ta vad ca faci parte pe deplin din „gradina” Zoo din acest blog. Sunte ti pe deplin pe langa cu aceste afirmatii.
    Nu ma compar cu Divinitatea , ci chiar sunt umil in fata ei. Sunt supus in fata puterii supreme, ceea ce iti recomand si tie cu incredere. Multi au incercat sa se compare si au ajuns la nivelul tau.

    Cat despre relatia Dl k cu Dsoara M nu cred ca este etic ce se intampla si ca dl k profia de inocenta ei.

    Atat cat dl k foloseste cuvinte acceptate numai de suburban si de baietasii de „retea” imi da dreptul sa ii atrag atentia ca se departeaza de adavarata limba pe care are obligatia morala prin profesia lui sa o foloseasca.

    Just A cred ca esti o victima a varstei si cred ca rabufnirea („dejectia verbala” – vezi comment dl k) este tot ceea ce tupoti da .

  10. Sincer mi-e mila de tine justitiarule. Cred ca esti o persoana singura si fffff trista. O persoana neimplinita dpdv sentimental. Parca ai avea sufletul cenusiu. Nu te cunosc dar asta este parerea pe care mi-am format-o despre tine. Am tot citit ceea ce ai scris. Esti genul de persoana care discuta numai in contradictoriu. Care judeca oamenii. Probabil tocmai de aici vine „justitiarul”. Esti mai degraba un justitiabil decat un justitiar.
    Si nu mai judeca tu pe altii daca esti asa de umil in fata Divinitatii.

  11. Nu stiam ca primatele din „gradina zoo a acestui blog” au sentimente si ca gandesc. Oricum a fost tare afirmatia ta:

    „Am tot citit ceea ce ai scris. Esti genul de persoana care discuta numai in contradictoriu. Care judeca oamenii. Probabil tocmai de aici vine “justitiarul”. ” – Dang:))

    Vad ca tot incerci sa mi aduci argumente solide impotriva mea. La inceput ai zis de dex si cuvantul trol, cred ca ai deschis si tu cartea aceea plina de praf si plina de poze si nu l ai gasit si asta a fost tot. Acum esti si critic literar? Poti citi printre randuri ceea ce simt si cum sunt? Cu ce te ocupi draga Just A? Esti cumva medium?

  12. In atentia justitiarului
    Ma mahneste pragul la care a ajuns discutia.
    Regret ca ati ajuns sa faceti afirmatii deplasate influentat negativ cred eu si de partenerii de blog.
    Va astept pe blogul meu unde nivelul discutiei si al partenerilor de dialog cred ca va va determina la commnenturi mai reusite.
    Stim cu totii cum e … mediul influenteaza mult omul…
    Asadar va astept

  13. Dl M ma uimeste tupeul cu care mai te arati si sa postezi pe acest blog. Parca erai profesor universitar pana acum cateva zile. A fost necesar doar o voce de copil care te a luat peste picior cu cateva greseli gramaticale si ti ai aratat adevarata fata.

    Cat despre just A (b c d e f g h) te rog sa gandesti intai cand postezi pe blog.

  14. justitiarule,
    Cel mai destept cedeaza. Asa ca m-am hotarat sa nu iti mai raspund. Oricum nu intelegi nimic.
    Nu vad de ce tot zabovesti in aceasta gradina zoologica daca tot spui ca nu aici iti este locul. Sau ai descoperit ca te simti in largul tau? 🙂
    Apropos,totul se plateste in viata. O sa iti dati seama ce am vrut sa spun la momentul respectiv.
    Have a nice life!
    Mi-am permis sa te tutuiesc pt ca am observat ca si tu ai facut-o.

  15. Interesant ce se intampla aici:) si inca nu am avut timp si rabdare sa citesc prea mult. Ma intreb, oare astfel de oameni nu au ce face? Si, mai mult, asa sunt si in viata „reala”? Ca eu nu prea ii vad/ intalnesc si tare ma tem, tot vazand atatea ciudatenii si comportamente deplasate, ca, de fapt, sunt chiar persoane de langa mine, care singuri, in sfera lor de siguranta, in fata monitorului se dezvaluie. E chiar interesant de analizat.

  16. Draga Dia , imi pare rau ca lucrezi intr un colectiv si traiesti printre oamnei de care te temi si nu i intelegi. Ti ai pus intrebarea daca tu esti cea diferita de ei? Poate ca tu esti cea cu probleme si ceilalti sunt ok?
    Mediteaza un pic si apoi raspunde mi.

Lasă un răspuns

