Pagini noi

În secţiunile Iudaism 101 şi Midraşim / Legende puteţi citi aici, aici, aici şi aici.

5 răspunsuri

  1. Bună seara!
    Aş avea o întrebare. Ştiţi cumva cui îi aparţine traducerea nuvelei „Cetatea celor şapte măşti”?
    Eu am întâlnit pe net cartea sub denumirea „Planeta cu şapte măşti”.
    Mulţumesc,
    Ana

  2. Dupa cum ati vazut, obisnuiesc sa mentionez traducatorii, dar, in acest caz, pur si simplu nu mai tin minte. Regret.

  3. Nicio problemă. Oricum felicitări pentru alegerea nuvelei. Are o simbolistică foarte frumoasă. Mie mi s-ar părea interesant să o traduc.

  4. Bafta multa la traducere. Oricum, din cate imi aduc aminte, nici eu nu am reluat-o integral ci am mai si modificat, pe ici, pe colo.

  5. Într-adevăr aşa cum văd că aţi observat, traducerea nu este foarte izbutită, cu toate că ideea textului este foarte frumoasă. De aceea şi traducerea pare „reparabilă” . Pentru traducere mai rămâne să găsesc originalul 🙂
    Dv din ce carte (ediţie) aţi preluat-o?
    Scuze pt insistenţă.
    Ana

Lasă un răspuns

